Ofte stillet spørgsmål

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Her får du svar på de spørgsmål, vores kundeservice får oftest.
Det kan være lige fra tekniske spørgsmål om et spil til reklamationsret og returret.

Hvordan er det med fortrydelsesret?

“Når du køber et produkt hos GameGlobe.dk tales der om en download ydelse.
Efter den danske købelov, frafalder din fortrydelsesret efter du har betalt. Dog hvis du mener at der er problemmer med din key, kan du sende den tilbage til os, herefter forbeholder vi os 30 dage til at tjekke om key’en er brugt. Er din key i brug, vil vi ikke give dig pengene tilbage!

Bemærk at hvis du køber et spil der afsendes med posten, har du 14 dages fortrydelsesret – Det kræver dog at emballagen ikke er brudt.”

Hvor langt tid går der før jeg modtager min key?

“Leveringstiden er forskellig. Den afhænger af det der står på vores hjemmeside:

Levers med det samme
Alle vores spil til PC leveres med det samme!

Alle vores spil til PS4 og Xbox One
Sendes med DAO – Levering kan også forkomme Søndag og vi sender en e-mail når det er sendt fra vores lager.”

Hvilke kort kan jeg betale med?

“Du kan betale med alle alle slags kort. Så længe kortet er dansk udstedt! (Visa, Mastercard, dankort, mm)
Er dit kort ikke udstedt i Danmark, ville du modtage en ekstra regning, på 2% af den samlet ordre.

Husk at du også kan betale med en bankoverførelse kontakt support for Bankoverførsel! ”

Hvornår trækker i pengene fra mit kort?

“Når vi sender dit spil.”

Hvornår sender I key’s til forudbestilte spil?

“Du får spillet på udgivelsedagen. Vi sender altid spillet dagen før. Vi har ikke ansvar for forsinkelser med posten.”

Jeg har indtastet forkert e-mail, kan i rette det?

“Ja! Skynd dig at ringe til os eller sende en e-mail.
Du finder kontakt oplysninger i bunden af siden.
Er din spil key allerede afsendt, så kan du ikke få den skiftet…
Derfor hver opmærksom på at skrive den rigtig første gang! “

Har du problemer med bestilling?

“Såfremt du har tekniske problemer med din bestilling, så bedes du venligst kontakte os hurtigst muligt pr. telefon eller mail.
Så hjælper vi dig igennem eller finder en alternativ løsning.”

Hvilket sprog er spillet på?

“Alle spil er altid leveret med engelsk. Men vi har tit og ofte også dansk med.”

Mit spil kan ikke installeres, hvad skal jeg gøre?

“Hvis du ikke kan installere dit spil, er det første du skal tjekke om spillet passer til din PC eller konsol.
Altså hvis du har en PC skal du tjekke om der står PC på coveret, har du en MAC skal du tjekke om der står MAC på coveret osv.
Passer det sammen og kan du stadig ikke installere dit spil, kan du få yderligere support direkte fra spil producent, kontakt os for mere information!”

Kan jeg bytte mit spil til et andet?

“Nej, du kan ikke bytte det, efter som vi giver det med det samme. Vi det er sendt med posten og emballagen ikke er brudt, kan det byttes indenfor 14 dage.”

Kan jeg slette min ordre?

“Ja, du kan sagtens slette din ordre. Bare kontakt os, hurtigt!”

Jeg har fundet et spil billigere et andet sted end hos jer, har i prisgaranti?

“Såfremt du har fundet et spil billigere hos en anden forhandler, vil vi som oftest give dig vores prisforpligtelse, som betyder vi matcher den andens forhandlers pris.
Kontakt os gerne, så finder vi en løsning.”

Kan jeg betale med en bankoverførsel?

“Ja, du kan godt betale med bankoverførsel hos GameGlobe.dk. Du skal blot kontakte os, så sender vi vore bankoplysninger til dig. Vi sender først spillet når vi har modtaget betalingen fra dig.”

Login
Loading...
Sign Up

New membership are not allowed.

Loading...